„Cyberbezpieczny Samorząd” – nowy termin naboru i zmiany w regulaminie
Dobra wiadomość dla wszystkich JST, które nie zdążyły aplikować o dotację w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd”! Termin składania wniosków został wydłużony do 30 listopada! Wraz z aktualizacją, organizatorzy projektu wprowadzili też kilka zmian w regulaminie.
O przedłużonym okresie naboru oraz zmianach w dokumentacji poinformowało Centrum Projektów Polska Cyfrowa oraz NASK – Państwowy Instytut Badawczy w ubiegły piątek, 6 października.
Jeśli więc jesteś zainteresowany uzyskaniem dofinansowania na poprawę bezpieczeństwa cyfrowego w swojej jednostce samorządowej, masz jeszcze sporo czasu na przygotowanie i złożenie niezbędnych dokumentów. Nasi eksperci udzielą darmowego wsparcia w zakresie przygotowania i złożenia wniosku oraz w kompleksowy sposób zrealizują założenia programu.
Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, w zaktualizowanym regulaminie programu „Cyberbezpieczny Samorząd”:
-
- wydłużono termin na składanie wniosków konkursowych – nabór będzie trwał do 30.11.2023 do godziny 16:00;
- zaktualizowano par. 5 ust. 3 pkt. 15 Regulaminu Konkursu Grantowego w zakresie odwołania do Ustawy wdrożeniowej;
- dostosowano zapisy Regulaminu Konkursu Grantowego w zakresie czasu na odpowiedź w systemie LSI zgodnie z funkcjonalnościami systemu, z dni roboczych na dni kalendarzowe;
- dodano w Regulaminie Konkursu Grantowego informację, iż wniosek o zmianę kontekstu w systemie LSI można złożyć nie póżniej niż 7 dni przed planowanym zakończeniem naboru do konkursu;
- zmodyfikowano wzór Umowy o powierzenie Grantu, w par. 2 ust. 7a doprecyzowano zapis dotyczący terminu wypłaty pierwszej transzy i przesłania Ankiety;
- zmodyfikowano (doprecyzowano) opis wskaźników projektu w Załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu Grantowego – Opis wskaźników projektu Cyberbezpieczny Samorząd;
- poprawiono oczywiste omyłki pisarskie/rachunkowe w dokumentacji konkursowej bez wpływu na zawartość merytoryczną.
CPPC ogłosiło przy okazji, że w najbliższym czasie wspólnie z NASK PIB planują zorganizować kolejny webinar poświęcony projektowi.
Wprowadzone zmiany to kolejna aktualizacja rządowego programu. W momencie ogłoszenia projektu, termin składania wniosków wyznaczono na 30 września, następnie wydłużono go do 13 października.
Jeśli potrzebujesz pomocy w napisaniu i złożeniu wniosku oraz w realizacji projektu, skontaktuj się z nami! Przygotujemy BEZ OPŁAT skuteczny wniosek, uwzględniający potrzeby Twojej organizacji oraz wdrożone w niej rozwiązania. Wystarczy, że wyślesz e-maila na adres: [email protected]
Oferujemy pomoc na każdym etapie programu: począwszy od analizy stanu obecnego i potrzeb w zakresie cyberbezpieczeństwa, poprzez opracowanie dokumentacji aplikacyjnej, aż po wdrożenie zabezpieczeń i rozwiązań proceduralno-technicznych, przygotowanie dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa informacji, ciągłe wsparcie cyber ekspertów oraz realizację niezbędnych szkoleń.
Więcej informacji o projekcie „Cyberbezpieczny Samorząd” znajdziesz w następujących miejscach: