WIRTUALNY INCYDENT MENEDŻER
Pogotowie ratunkowe na wypadek wystąpienia incydentu cyber

Pomożemy Twojej organizacji, jeśli dojdzie do ataku hakerskiego, wycieku danych lub innego naruszenia bezpieczeństwa IT. Zapewnimy pełną obsługę – od analizy i usunięcia zagrożenia cybernetycznego, poprzez działania naprawcze, po minimalizowanie skutków incydentu.

  • Szybkie i profesjonalne likwidowanie cyberincydentów
  • Mitygowanie skutków incydentu i minimalizowanie szkód
  • Stałe wsparcie ekspertów cyberbezpieczeństwa

Wypełnij formularz
Skontaktujemy się z Tobą!

    Tylko część firm może pozwolić sobie na zatrudnienie wysoko wykwalifikowanych ekspertów cyberbezpieczeństwa, mających doświadczenie w sprawnej obsłudze incydentów cyber i ograniczaniu ich skutków.

    A liczba organizacji dotkniętych incydentami cyber z roku na rok rośnie i trend ten nie ulegnie zmianie.

    Ponad 64% polskich firm odnotowało w 2021 roku co najmniej jeden incydent dotyczący cyberbezpieczeństwa*.

    *Raport „Cyberbezpieczeństwo w Polsce w 2021 r. Cyberataki na urządzenia końcowe”, Cyfrowa Polska, grudzień 2021 r.

    Na ataki cyberprzestępców szczególnie narażone są małe i średnie przedsiębiorstwa oraz instytucje publiczne. Te, również ze względu na braki specjalistycznych, rozbudowanych systemów zabezpieczeń – którymi w przeciwieństwie do nich dysponują duże korporacje – stanowią dla hakerów łatwiejszy cel.

    Dlatego, jeśli nie posiadasz zespołu reagowania na cyberincydenty, a w Twojej organizacji:

    • komputery zostaną zainfekowane złośliwym oprogramowaniem,
    • dojdzie do wycieku danych osobowych lub danych chronionych, istotnych dla prowadzonej przez Ciebie działalności,
    • nie będziesz miał dostępu do systemów i przetwarzanych w nich danych,

    Wirtualny Incydent Menedżer będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. 

    Wirtualny Incydent Menedżer to usługa stałego wsparcia dedykowana dla średnich i małych firm oraz instytucji – tych, które działalność biznesową prowadzą w oparciu o technologie IT i OT, jak i tych, dla których rozwiązania IT stanowią wsparcie w codziennym zarządzaniu.

    Zapytaj o usługę

    Jakie działania realizujemy w ramach Wirtualnego Incydent Menedżera?

    Przyjmujemy zgłoszenie i je rejestrujemy
    Potwierdzamy, czy mamy do czynienia z incydentem, oceniamy jego zakres, zasięg, skutki
    Klasyfikujemy incydent i nadajemy mu priorytet – krytyczny, wysoki lub niski
    Ograniczamy skutki incydentu / minimalizujemy szkody
    Przygotowujemy plan i wdrażamy działania naprawcze
    Przywracamy systemy i utracone dane
    Weryfikujemy skuteczność wdrożonych działań naprawczych
    Koordynujemy prace zewnętrznych dostawców usług w obszarze cyber (np. agencje PR, kancelarie prawne, ubezpieczyciele)
    Zbieramy dowody i przeprowadzamy root cause analysis (analizę przyczyn incydentu)
    Realizujemy działania z zakresu informatyki śledczej
    Dokonujemy analizy po zaistniałym incydencie
    Podejmujemy działania korygujące w celu ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnego zdarzenia w przyszłości lub minimalizacji jego skutków

    3 główne zalety Wirtualnego Incydent Menedżera

    icon
    Szybka reakcja
    Możesz liczyć na nasze działanie zgodnie z ustalonym scenariuszem – tak, abyś jak najmniej odczuł, że incydent w ogóle miał miejsce
    icon
    Gwarancja skuteczności
    Zyskujesz gwarancję skuteczności stosowanych przez nas metod i ochrony zgodnie z najnowszym poziomem wiedzy
    icon
    Optymalizacja wydatków
    Nie musisz utrzymywać własnego zespołu, kupować zaawansowanych narzędzi i ograniczasz koszty związane ze skutkami incydentu

    Jesteś zainteresowany indywidualną wyceną? Chcesz dowiedzieć się więcej?

    Wyślij prośbę o kontakt. Skontaktujemy się z Tobą.

    Skontaktuj się z nami

    Obsługa incydentów skrojona na miarę

    Wycenę usługi przygotowujemy na podstawie Twoich indywidualnych potrzeb, stanu i wielkości infrastruktury IT Twojej organizacji, wdrożonych w niej rozwiązań bezpieczeństwa oraz innych czynników.

    Sprawdź możliwy zakres prac w ramach stałej współpracy
    chevron
    Zadania
    Dostępne w usłudze
    Rejestracja incydentu
    check
    Wstępna analiza incydentu
    check
    Klasyfikacja incydentu
    check
    Priorytetyzacja incydentu
    check
    Plan działań w ramach dalszej obsługi incydentu
    check
    Ograniczenie skutków incydentu
    check
    Realizacja działań naprawczych
    check
    Analiza po incydencie
    check
    Realizacja działań korygujących
    check
    Sprawdź możliwy zakres prac w ramach stałej współpracy
    Dostępne w usłudze
    chevron
    Zadania
    check
    Rejestracja incydentu
    check
    Wstępna analiza incydentu
    check
    Klasyfikacja incydentu
    check
    Priorytetyzacja incydentu
    check
    Plan działań w ramach dalszej obsługi incydentu
    check
    Ograniczenie skutków incydentu
    check
    Realizacja działań naprawczych
    check
    Analiza po incydencie
    check
    Realizacja działań korygujących

    Rozprawimy się z cyberincydentem, nim zadziała na Twoją szkodę

    Od ponad 13 lat zarządzamy bezpieczeństwem i dbamy o odporność usług IT naszych Klientów. Stanowimy wsparcie dla organizacji polskich oraz zagranicznych z rozmaitych branż, sektorów i różnej wielkości. Działania zawsze dostosowujemy indywidualnie do potrzeb firmy, w zależności od posiadanych przez nią rozwiązań.

    W usłudze Wirtualnego Incydent Menedżera łączymy szerokie kompetencje i wieloletnie doświadczenie ekspertów z zaawansowanymi technologiami. Wszystko po to, aby podnieść poziom cyberbezpieczeństwa Twojej firmy niezależnie od tego, w jakim obszarze działasz i ilu pracowników zatrudniasz.

    Dołącz do naszych Klientów

    Reagujemy na incydenty IT stanowiące zagrożenie dla Twojej organizacji

    Incydent krytyczny
    powoduje lub może spowodować obniżenie świadczenia kluczowych dla organizacji usług lub ich całkowite przerwanie, wiąże się z poważnym naruszeniem cyberbezpieczeństwa, negatywnie wpływa na krytyczne systemy, urządzenia i sieć, podważa wiarygodność i reputację organizacji, wymaga zaangażowania służb i instytucji zewnętrznych, np. Policji, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, właściwego CSIRT, podjęcia działań z zakresu informatyki śledczej
    Incydent wysoki
    powoduje lub może spowodować obniżenie świadczenia kluczowych dla organizacji usług, natomiast nie prowadzi do ich całkowitego przerwania, narusza cyberbezpieczeństwo, wpływa na niekrytyczne systemy, urządzania i sieć, które wspierają świadczenie kluczowych usług, wpływa na wiarygodność i reputację organizacji, może wymagać zaangażowania służb i instytucji zewnętrznych oraz podjęcia działań z zakresu informatyki śledczej
    Incydent niski
    zdarzenie, które ma lub może mieć niekorzystny wpływ na cyberbezpieczeństwo, jest obsługiwany na poziomie organizacji, wymaga zarejestrowania w celu monitorowania trendów i podejmowania adekwatnych działań korygujących

    Masz pytania? Skontaktuj się z nami!