Blog

Może warto skorzystać z pomysłu, jaki przedstawił Rich Sarnie podczas seminarium zorganizowanego przez RIMS i firmę Advisen?

Sarnie jest wiceprezesem ds. zarządzania ryzykiem w Great Atlantic & Pacific Tea Company—amerykańskiej sieci ponad trzystu sklepów zlokalizowanych w siedmiu stanach, notującej przychody na poziomie ośmiu miliardów dolarów rocznie.

Wstęp i definicje

Wszyscy wiemy, jakie znaczenie w dzisiejszych czasach mają media elektroniczne. Dzięki portalom informacyjnym dziennikarze mają możliwość docierania do odbiorców z newsami jeszcze szybciej. Media tradycyjne (radio, telewizja, a już na pewno prasa) powoli odchodzą do lamusa i zaczynają stanowić tylko dodatkowy (uzupełniający) kanał informacyjny dla tradycjonalistów. Kilka lat temu wyglądało to dokładnie odwrotnie. Internet był traktowany jako ciekawostka i coś, co każda redakcja newsowa powinna wykorzystywać, ale w umiarkowanym zakresie.

Jest nam niezwykle miło poinformować, że nasi eksperci wezmą udział w rozpoczętej w dniu dzisiejszym Konferencji „PR & INTERNET. Nowa koalicja sukcesu”. Będziemy tam mówić o roli social media w zarządzaniu kryzysowym. Zgodnie z przyjętym już wcześniej zwyczajem, po zakończeniu konferencji, zamieścimy na naszym blogu informacje na temat tego wystąpienia.

W czasie, gdy nad Wisłą cieszymy się krótszym niż zwykle tygodniem pracy, koleżanki i koledzy za oceanem nie próżnują. Jutro w Vancouver kończy się RIMS2011—coroczna konferencja organizowana przez The Risk and Insurance Management Society. Ponad 120 sesji w pięć dni, tysiące uczestników… Szkoda, że nas tam nie ma (ciekawe, czy ktokolwiek z Polski tam poleciał?).